zondag 20 oktober 2013

This took me forever

Ik breide een herenvest en ... dat duurde en duurde!
Niet omdat de wol zo dun was maar omdat ik telkens fouten maakte en hele delen (lees: lijf, mouw en kraag) moest uithalen en opnieuw moest breien.

Nu  is het af en ben ik trots!






Het labeltje is van leer, de vormpjes brandde ik erin met een leerbrander.

Het patroon is van Drops. Ik gebruikte de bijhorende wol van Drops.
Voor het eerst maakte ik een vest met een rits en het inzetten ging goed.

Nu weer een vestje voor Rocco. Dat gaat lekker snel!

19 opmerkingen:

  1. Het was alle moeite wel waard! En leuk: dat labeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauw zeg, wat een doorzettingsvermogen! Hele mooie vest is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jee, wat mooi! Dat ziet er absoluut niet zelfgebreid uit! Petje af!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, wat een werk en wat een eindresultaat! applaus!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh, wat mooi! Ik ben een absolute brei-leek en kan je hierin dus enkel bewonderen. Moest ik dit over straat zien lopen, ik zou eens vragen waar hij het gekocht had :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Magnifiek !! Ben iets in dezelfde steek aan het breien voor mezelf (en met nog dunnere wol) en het gaat niet vooruit (en dit terwijl honderden andere projecten mijn hoofd overspoelen;-)) ... Eentje om te pinnen, de MDH zou dit ook wel dragen !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amai, daar zou ik echt de courage niet voor hebben! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, enorm leuk gedaan! Kun je zeker trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen