maandag 30 september 2013

Model weigert

Soms zit het niet mee... weigert het model om de kleren op een plezante manier te showen.
Dat gebeurt ook in blogland.

Ik maakte een vrolijk nautic t-shirt.
De toffe tricot vond ik in de kringwinkel in de vorm van een verschrikkelijke blouse. 
De mouwen knipte ik uit een oud zwangerschaps t-shirt.

Tot zo ver geen vuiltje aan de lucht.
Ik vouwde een leuk hoedje...
de shoot kon beginnen.

NEE!

Dit is het best behaalde resultaat.



Het hoedje weigerde ze pertinent.
Patroon: Ottobre 3/2013

5 opmerkingen:

  1. Het shirt is mega leuk...het 'model'is TOP want zij zorgt ervoor dat ik hier van mijn stoel val van het lachen bij haar foto en het bijbehorende verhaal en lachen is goed voor een mens! ;-)

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik lig compleet dubbel hier van het lachen.
    Geweldig! Van zo'n model hou ik nou :D
    Lekker haar eigen mening en persoonlijkheid ♥
    Het shirt is prachtig , zoals alles wat jij maakt.
    Ga zo door, liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Denk dat dit de leukste foto's zijn, echte foto's met een verhaal. Leuke top heb je gemaakt. Heerlijk, dat recyclen.

    Groeten,


    Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik las de titel en dacht meteen 'Ravi!' Heerlijk kind, prachtig shirt!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen