donderdag 26 september 2013

Hoody woodpecker






Deze trui heeft een verhaal.
Een collega van 't lief gaf hem een promotie-trui. Met grote afzichtelijke letters erop.
Bedankte vriendelijk, de collega had moeite gedaan, en gaf de trui aan mij.
Daar moest ik maar wat mee maken.
Want ja, de kleur vonden we mooi, de letters niet.
Het lukte precies om deze hoody eruit te knippen, zonder promotietekst, uiteraard.
Voor de kap en de elleboogstukjes gebruikte ik tricot van Fragile, nog een restje.
(wacht al met smart op de stockverkoop...)
De rits, de boorden, het touwtjes, alles herbruikte ik.

Dus merci, collega!

9 opmerkingen:

  1. Whauw, dat is een supertrui geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waw! Ik maakte er nog nooit een met een rits, zal dat toch eens moeten proberen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo een toffe trui. Welk patroon gebruikte je? Ik heb hier dat stofje ook nog likken maar heb er nog niet in durven knippen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He ja! Mijn zwangerschapskleedje in jouw kap!

    BeantwoordenVerwijderen