donderdag 13 juni 2013

Confetti-strik-rokje

Mijn hoofd staat compleet in de 'recyKleer'stand.
Het rokje dat ik voor Ravi maakte was eerst een strandrokje van mij, van lang geleden.
Ik verklap eerlijk dat ik in de lengte er amper iets heb afgeknipt.... 't was dus eigenlijk amper een rokje...
Vandaar dat ik het ook enkel in Thailand droeg...

Eigenlijk bedoeld voor met blote benen...
Daar zal het nog wel van komen, niet?




Het patroon: een tailleband met elastiek en heeeeel veel stof gerimpeld.
Om de taillband zit een striklint.
Strik erin en de ballerina is klaar!

6 opmerkingen:

  1. Leuk, al die vrolijke meisjesdingen!
    En p.s.......dan was het inderdaad een kort rokje, maar ach, in Thailand kan dat vast wel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk en wat een dotje die Ravi(mooie naam overigens!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een rokje waar ze nog veel geniet van zal hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Staat er leuk en wat is ze een serieuze ballerina.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo schattig! Hoe ze op die eerste foto staat, doet me sterk denken aan die huilende kindjes schilderijen van vroeger :)

    BeantwoordenVerwijderen