woensdag 1 mei 2013

Theezakjes

Joepie!!!
Vorige week werd er een prachtig nichtje geboren
en nu een heerlijk klein neefje!
Is onze familie plots verrijkt met twee lieve schatjes.
Onze Rocco is nu niet meer de kleinste
Dat was hij sowieso al niet echt meer met zijn ruim 9 (!) kilo!!!!

We maakten een kraammand met allerlei leuke cadeautjes.

Een pasbevallen moeder moet veel drinken. 
Ik maakte labeltjes op theezakjes en schreef er lieve zinnetjes op.

Samen in een jampotje en klaar.

De labeltjes plakte ik vast met een stukje masking tape
waar ik een sterretje uit 'ponste'.



13 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee en het ziet er zo leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een leuk kadootje. Ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is leuk geven en krijgen. Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk cadeautje!! En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je neefje en nichtje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk cadeautje...vind je het goed al ik 'm pin?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vandaag gedaan :) Is namelijk een geweldig cadeautje voor een vriendin die gek is op thee!

      Verwijderen
  6. Echt een leuk idee!
    Gewelig gedaan en gevonden!
    Liefs, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een super leuk idee! En natuurlijk gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat vindingrijk zeg!Superleuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen