zaterdag 11 mei 2013

Label-love give away

En daar lag het dan...
stoffig in een rek.
Het postzegelverzamelboek!
(in de kringwinkel)

Onmiddellijk flitsten ideeën door mijn hoofd!

Mooi gerangschikt per land, 
tof om doorheen te bladeren.
Wat een geduld moet je hebben, voor zo'n hobby.
( al zeggen ze dat ook wel over naaien, niet?)

Ik begon met postzegels,
masking tape, wel of niet met postzegels
stempels,
landkaarten
en muziekpapier...









Vind je ze leuk? 
Laat een berichtje achter
Wie weet komt er een gezellig labelpakketje jouw kant op!

Meedoen kan tot en met 18 mei.

36 opmerkingen:

  1. Je moet er maar opkomen! Ik vind ze heel leuk en wil graag meedoen om een setje te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. keileuk zijn ze je labels. Ik wil ze wl winnen dus ik doe gezellig mee aan je give away. groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke originele labels, mooi gemaakt, die wil ik ook wel winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind ze heel leuk , vroeger had ik ook zo'n postzegelboek , geen idee waar dat gebleven is ik weekte trouw alle postzegels af die op kaartjes bij ons binnenkwamen. mooie plaatjes staan er soms op postzegels en wat een leuk idee om daar labels van te maken , die met de landkaarten vind ik ook geweldig leuk
    Ik doe graag mee met je give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, als je nu maar niet een hele dure postzegel 'gewoon' op een label hebt geplakt!!!
    Wij hebben hier ook heel veel postzegels. ooit verzameld door de opa van Ralph, dit is wel een heel leuk ideetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie labels, supermooie stempel! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk idee. Ook die met de stukjes kaart zijn ik heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een creatieve labels, maakte je... Die kan je altijd gebruiken, hé! Ik zet ook een linkje,
    groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke labels! een goed idee om dat met die postzegels te doen!(en wat een vondst)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk! Ik doe graag mee. Ik ben gek op labeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Voor zo een creativiteit doe ik graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke labels heb je gemaakt. :-) ik doe graag mee....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja!! ik vind ze leuk!
    Waar vind je trouwens zo van de blancolabelkaartjes? of maak je deze zelf?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jaaaaa, ik doe graag mee! Super leuk! Ben er direct helemaal weg van. Jammer dat ik nog nooit zo'n oud verzamelboek ben tegen gekomen, maar zal mijn ogen nog beter open houden in de kringloopwinkel... Flitsen nu ook mega veel ideeën door mijn hoofd!

    Ik ga je blog vanaf nu volgen en zal een beetje reclame maken op mijn blog, als je dat laatste niet erg vind tenminste..

    Groetjes, Vera (veranadine.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk die labeltjes zo! Ik waag dan ook graag een kansje! Ik volg je blog pas net en doe weer allerlei leuke ideetjes op, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O wat leuk, hier krijg ik ook weer inspiratie van! En ik waag ook graag een kansje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh ik vind ze meer dan leuk.Zo mooi,allemaal ! Ik waag ook heel graag een kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk! Originele ideetjes zeg, je moet er maar op komen!
    Ik heb toevallig pas ook wat labeltjes gemaakt voor bij bestellingen, erg leuk om te doen (wel heel anders dan de jouwe: http://hetkabinet.blogspot.nl/2013/05/enjoying-little-sunshine.html )
    Ik doe graag mee.

    Liefs, Audrey

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh zo tof zeg, en origineel! In een ver verleden heb ik ook nog postzegels verzameld, dus als ik ooit m'n collectie terug tegenkom, weet ik meteen wat er ermee aan te vangen :-) Ik doe ook graag mee met je give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een speciale labels, die ga ik onthouden voor als ik terug ben in NL!!! Zo mooi gemaakt!!

    Ik doe natuurlijk graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke labels :D ik doe graag mee.

    Groetjes Franca

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die met bladmuziek zijn ook heel mooi, Nelleke!
    Ik heb toevallig net samen met mijn vader (!) envelopjes gemaakt van oude landkaarten. Leuk om te zien wat je er van hebt gemaakt.
    groetjes,
    Brechtje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind ze leuk! Vooral die met de postzegels. Hoop zelf ook op z'n vonst in de kringloop. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Vooral de muzieklabels zijn super, ik doe met plezier mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. oh wauw, ik vind ze geweldig, wat een creativiteit! ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ze zijn schattig! Ik doe graag mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een fijne ideeën, ook de theezakjes hieronder zijn erg fijn, bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Kunst met een grote K. Graag doe ik mee! Die muzieknoten geweldig, de postzegel met tekeningen. Heeeel mooi! Xx De Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk is dit allemaal zeg, ik doe mee, heb vorige week net zelf een landkaart en een oud muziekboek gescoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dat is echt leuk! Ik ga je gelijk maar volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leukleukleuk ik doe graag mee!! En ga je volgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik doe ook mee, en als ik ze win geef ik ze aan mijn vriendinnetje vera :)

    BeantwoordenVerwijderen