donderdag 16 mei 2013

Kan best... wollen sokken in mei

Vanmiddag was het druilerig....
Koud en nat kwamen we thuis.
Die nieuwe gebreide sokken kwamen goed van pas!

Momenteel leer ik mijn vriendinnen sokken breien.
Ze zijn volhardend, sommige exemplaren zijn al af.

Deze maakte ik, met een ajourpatroontje aan de zijkanten.

Het patroon is een standaard sokkenpatroon. Het ajourpatroon haalde ik weer ergens anders vandaan.






En toen vond ik dit....


Een heerlijk verrassingspakketje, zo maar gekregen van een vriendin.
En die regen... was ik zo weer vergeten!
Bedankt!

6 opmerkingen:

  1. ;-) wat ene lief kadootje en wat een mooie sokken! Hier was het wollen truien dag, brr zo koud!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie sokken, ik wou dat ik dat kon.
    Hier weer de verwarming aan vandaag ,net een herfstdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wollen sokken kunnen niet best! ze MOETEN nu gewoon willen we warme voeten hebben!!! erg is dat!!

    http://mamajulesbrussels.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof die wollen sokken, mooi zo met dat patroontje! En wat een heerlijk verrassingspakket heb je gehad. Echt prachtige plaatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie sokken, de kleur ervan is erg mooi! Ik heb trouwens op mijn blog een beetje reclame voor je gemaakt. Ik heb namelijk ook van die mooie labels gemaakt met oude postzegels, geïnspireerd door de prachtige labels die jij hebt gemaakt! Dank voor de inspiratie!

    Groetjes, Vera (veranadine.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk blog heb je....een waar iemand veel inspiratie op kan doen!Ik ga je volgen hoor!


    lieve groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen