donderdag 30 mei 2013

Kamsnap story

Zoveel (blog)zielen
1 gedachte...

Enfin... toen mijn tricot-manie aanhield... al maanden,
begon ik de benodigde fournituren (lees: drukknoopjes van Prym) wel erg kostelijk te vinden.
Dus struinde ik Etsy af naar een goedkoper exemplaar.
En jawel, in India vond ik ze.
Daar bestelde ik 100 drukkertjes.

Het wachten begon....
en eindigde niet!

( Voor 't eerst een miskoop op Etsy, ik kom er grif voor uit)

Dus ging mijn queeste verder. En zo trof ik de Kam snap aan.
En bestelde een beginnerspakket.

En terwijl ik wachtte zag ik hier de kam snap al voorbij komen.
Vanavond werd het ook op dit blog gepost.

Gelukkig werd ditmaal mijn wachten snel beloond!

Wat een geweldig apparaatje!
Zo makkelijk en het toffe is: de drukknoopjes zijn er in alle kleuren!!!














Met sterretjes!

Dit truitje maakte ik van een oude jogginsbroek.
Wie valt al iets op? Mijn missie?.... voor Rocco ga ik zoveel mogelijk kleren maken dmv recykleren!

10 opmerkingen:

  1. Zo mooi! Met sterretjes! Het beginnerspakket kamsnaps ligt hier ook al effe, maar nog niet uitgeprobeerd. Waar komt dit van jou vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nederlandse internetwinkel, geen China of India dit keer.
      Kleurenmix.nl

      Verwijderen
  2. Ik ben ook al even aan het twijfelen over het al dan niet aanschaffen. Die sterretjes vind ik trouwens super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ongeloofelijk! Gister kende ik het woord kamsnap niet! En nu kom ik die tang overal tegen.
    Lijkt me wel een ideaal apparaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb me ook een tang aangeschaft. Ze was wel een mand onderweg van china naar hier, maar ze is er nu al effe. Alleen spijtig dat ik geen babyspul meer moet maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. he die walvissenstof heb ik ook!!! ik ben nog steeds aant twijfelen voor zo'n tang aan te schaffen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had er ook een... en heb ze terug doorverkocht. Ik kon er precies niet zo goed mee overweg, vond ook dat ik veel te hard moest trekken om het kledingstuk terug open te krijgen. Heel mooi, dat wel, maar toch niet mijn ding.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier nog getwijfel... 't is leuk en het biedt mogelijkheden maar ik heb idd ook al gehoord dat ze soms moeilijk open te maken zijn... Maar ik ben zeker dat je het voor ons uittest?!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stroef vind ik dat het wel een beetje gaat. Ik probeer nu handigheid te krijgen om t open te klikken. Ik hou moed!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, ik vind het knap dat je er mee kunt werken. Ik heb ruim twee jaar geleden een mini-investering gedaan en ook zo'n tang gekocht. Het lukt mij maar niet om die knopen er mooi op te krijgen. Er zijn ook al twee kledingstukken verknoeit door dat ding, ging de kamsnap er weer uit en zat ik met een gat in mijn pas gemaakte spullen! Misschien doe ik binnenkort nog eens een poging en anders zet ik het ding op Marktplaats.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen