maandag 1 april 2013

In de wolken

Mijn lief vriendinnetje is in de wolken! 
Over een paar weken wordt daar een tweede boeleke geboren!
We vierden dit 'bijna' met een babyshower.

Ik maakte deze wolken mobiel.
De wolken maakte ik van papier. Drie wolkjes op elkaar, in het midden stikte ik ze vast.
Twee wolkjes kregen een kristallen druppeltje.




O ja let niet op het gekreukte laken wat mijn lief hoog moest houden van mij...



En om eerlijk te zijn, ik word helemaal 'zen' als ik er naar kijk.
Dus dat belooft wat...

Ze was er erg blij mee.

2 opmerkingen:

  1. Leuk die opmerking over dat laken. Ik wilde er juist wat flauws over opschrijven en toen las ik jouw tekst (O ja let niet op het gekreukte laken wat mijn lief hoog moest houden van mij...) Dus nu mag het niet meer, jammer! ;-)
    Anyway.....mooie wolken!

    BeantwoordenVerwijderen