donderdag 18 april 2013

Buit!

De kringwinkel... mijn favoriete shopping experience!
En nu vond ik me toch een tas.
Speciaal voor mij.

The knitting bag!


Deze kon ik niet laten liggen.
Oke, hij is wat verwassen maar de kleur is zo prachtig.
En versleten is hij ook wel wat. (voor €1,10 klaagt hier niemand)

Ik bedacht al een tweede leven (of eigenlijk derde leven) voor de tas.
Dan maak ik een nieuwe breitas en gebruik ik de doorzichtige voorkant opnieuw.

Maar voorlopig doet ie het prima.
Love it!

7 opmerkingen:

  1. Wat grappig zo'n tas! Leuke vondst, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In Schiedam heb ik de kringloop ook ontdekt, lekker een beetje struinen en rommelen en dan ineens zie je wat leuks!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat gaaf! Ik had er vroeger precies zo een! Maar waar die gebleven is...? Leuke vondst! Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk en ik vind je driehoekjeskussen ook geweldig!!

    www.mamajulesbrussels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen