maandag 4 maart 2013

Let Geo do the talking


Voila, hier is ze dan! The Geo-dress!
Ik liet al eerder het stofje zien en dit is ze geworden!
De stof is stug dus moest het een jurkje zonder nepen en plooien zijn: simpel a-lijn jurkje.
Ik bedacht nog een heel tof kraagje voor erbij...
maar nee, dat werd te druk.

Dus: less is more, werd het devies.
De hals en armsgaten werkte ik af met blauwe paspelband.




Zoals jullie zien is Ravi aan het werk.
En zoals echte werkmannen dat doen met schroeven , spijkers of spelden: die stop je in je mond!

Stof: Ikea

11 opmerkingen:

  1. Nondedekke, ik van't weekend naar Ikea voor precies die stof! Uitverkocht! Het is een geweldig schoon jurkje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig, dat poppetje Ravi lijkt er op de eerste foto's nog even aan te moeten wennen :-), het staat haar prachtig hoor! Lieve groeten Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The IKEA-dress....:)
    Ik heb hier ook nog enkele meters van dat stofke liggen.....weet precies nog niet goed wat ik ermee ga maken?!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee, een A-lijn is echt perfect voor deze stof! En de blauwe paspel maakt het af.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. meer moet dat niet zijn! Heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi jurkje voor een mooi meisje!!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi,ik denk in de zomer met blote armpjes en beentjes,een topper :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Is dat blauwe paspel, ja? Zeer geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen