zaterdag 9 maart 2013

Kleedje met fluo randje







Juno mocht even passen. Het was een echte 'Doorumroosje jurk', vond ze.
Met rits erin en normale lengte, was de jurk voor Ravi. Ze is er dolgelukkig mee!





Het was hier vorige week vakantie. En ooo, wat heb ik mijn hart op kunnen halen!
Dit Petit pan stofje lag al heel lang te wachten op een geschikt patroon. Toen ik het boek kreeg, wist ik het onmiddellijk. Dat kraagje... zalig.

Zoals jullie zien werkte ik de randjes af met paspelband, fluo roze! Het knalt je tegemoet!

20 opmerkingen:

  1. Wat een leuk stofje, het knal roze randje past er geweldig bij!!! En een "Doorumroosje" jurk, heerlijk die uitspraak!!! Ik hoop dat ik ooit ook nog eens zo kan naaien!!!

    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een PRACHTIG jurkje,helemaal geweldig, dat stofje, dat randje aan de voorzijde, dat roze ALLES. Wat lijkt me dat heerlijk als je dat kan. Dan koop je toch niets meer? lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk! Ik hoop dat Juno het doornroosje jurkje niet mist.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig!! waar haalde je de fluo paspel?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij van Marieke. Maar daar is het op.
      Ik kocht ook 'ns bij de stoffenkamer maar dat was net een andere kleur fluo roze. Deze paste perfect bij de bloemetjes. Succes!

      Verwijderen
  5. Prachtige jurk. Ik hou wel van dat vleugje fluo.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige jurk! Zo mooi afgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als ik dochters had dan had ik al lang een bestelling geplaatst! Ben benieuwd wat je nog allemaal gaat maken voor Rocco.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor zo'n kleedje alleen al zou ik aan kindjes willen beginnen!
    Echt prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen