donderdag 28 februari 2013

Project: sok

Mijn zelfgebreide sokken. Ik draag ze graag.
Deed me verdriet te merken dat het sokkenmonster 1 van mijn sokken heeft meegenomen... van het allereerste paar (lees: met veel foutjes) dat ik breide.
Ach ja, wie kent het monster niet?

Voor enkele van mijn vriendinnen breide ik ook sokken, alweer lang geleden.
Daar zijn ze erg blij mee, vertellen ze mij althans.
Misschien in de hoop dat ik er nog zou breien?
Nee, ze willen het ook graag kunnen!

Dus zijn we nu allen aan de brei geslagen.
Dus heus: met sokkenwol, rondbreien en naalden zo dun alsof we mikado spelen.

Vorige lady's night zijn we begonnen met de boord.
Dit gaf genoeg hilariteit voor een hele avond.
Het 'been' was huiswerk.

Morgen gaat de les verder!
Het belooft veel goeds... ze zijn fanatiek!


3 opmerkingen:

  1. Wouw dat zou ik ook wel eens willen leren, lijkt me moeilijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eet het sokkenmonster ook 'grotemensensokken' ? Hij is bij ons thuis gek op baby- en kindersokken.
    Hoewel, nu ik dit schrijf bedenk ik dat ik ook al een tijdje mijn zelfgebreide sokken 'kwijt' ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oo dat lijkt me leuk!!! kan je geen fotoles maken? zodat ik het hier 'online' kan leren?

    BeantwoordenVerwijderen