maandag 11 februari 2013

Oorbellen.. give away

Had ik jullie al niet gewaarschuwd?
..Verslavend.. iedere keer weer...
Dus maakte ik, naast ringen en broches, ook oorbellen!



Stekers
Clips voor 'zonder gaatjes'
Dit zag ik op Pinterest, zo gezellig!
En o ja, ook nog een hangertje voor aan mijn ketting...
Aan jullie reacties te zien ben ik niet de enige die hier verzot op is...

Ben je zot van Liberty en lijkt het je wel wat om dat aan je oren te hebben hangen?
Laat een berichtje achter en vertel me welke oorbellen je het mooiste vindt.
(geen oorbellenfanaat? Een broche kan ook, zie mijn vorige bericht)
Je kunt meedoen tot 18 februari.

37 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat mooi gedaan, zulke mooie stofjes ook! Ik wist niet dat ze een naam hebben. Weer wat geleerd vanavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, zo'n broche zou ik wel zien zitten hoor! Ze zijn allemaal even mooi, dus mocht ik winnen dan kies jij zelf maar eentje uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die mini kapstokjes zijn zalig! De oorbellen ook, de hangertjes op de rode kapstok zijn mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw creaties zijn prachtig. Ik wil graag meedoen maar kies dan voor een broche want ik heb geen gaatjes. De broche die het best bij mij zou passen is die met de vierkantjes met het rood in het midden en combinatie met blauw op het stofje.

    Die minikapstokjes zijn super, leuk dat je er gekleurde versies van maakte.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooo ... Liberty & oorbelletjes! Heerlijk! En zo mooi! De stekertjes met de hartjes dragen mijn voorkeur weg. Trouwens, de broches mogen er ook wezen, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die broche helemaal vooraan de foto vind ik geweldig ( oorbellen zijn helaas niet aan mij besteed!) en die kapstokjes zijn superleuk.....paperclips?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig allemaal, ik ga graag voor de eerste oorbellen(hangers)!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi!! Ik doe graag mee, maar ik heb geen gaatjes en ben eigenlijk echt niet into oorbellen... dus ik doe graag mee voor een broche.
    Die van je vorig bericht, meest links op de foto vind ik prachtig!!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk! Vooral de hangertjes! Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn heel erg mooi! (een tijdje geleden postje je een ketting met rode stof, vond ik héél erg schoon!)
    ik doe zeker mee!

    (psje ik ben aan een nieuw breiprojectje begonnen, het 'testmodelleke' is vlotjes en goed verlopen dus ben ik een stapje verder aan het gaan nu! merci voor de breikriebels!!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh ik ben verzot op stekers! En helemaal die met dat rode wiebertje er op :) Ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik heb gisteren ook die kleerhangertjes proberen maken. Nu alleen nog op zoek naar leuke paperclips, dan heeft de barbie van mijn dochter ook een voorraad... Ik wil trouwens graag meedingen naar de middelste stekertjes, met het rode ruitje in het midden.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het eerste setje vind ik het mooist. Die kapstokjes zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooh, je inspireert me! De oorbellen zijn zo mooi, en de kapstokjes super! De blauwe met rood, die je zowel als oorstekers als als oorclips hebt gemaakt, vind ik de mooiste ... Ik duim ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk blog heb je!! Super... Heb al heel wat inspiratie opgedaan door hier een beetje rond te snuffelen... Ik ga je volgen ;-) Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. o, ik vind ze prachtig maar heb altijd dezelfde oorbellen in en uit sentimentele overwegingen wil ik dat graag zo laten dus zou ik graag mee doen voor de broche uit je vorige bericht
    nu maar duimen ........

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jouw (blog)naam trok mijn aandacht! Supernaam ;)
    Ik vind je creaties ook zeer geslaagd, die hangertjes zijn tof gevonden. De oorstekertjes met de rode ruitjes zijn mijn ding! Een volgertje bij. Ik zal een linkje op mijn blog plaatsen!

    www.stannel.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohhh, allemaal zijn ze mooi! Maar als ik dan toch moet kiezen: de bovenste hangertjes :)
    Liefs els

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh zo mooi allemaal! Ik kan zelf niet kiezen :o)
    Ik zou er wel graag eentje winnen (en dan kies je maar zelf)


    Haakse groetjes!
    Miza Vanila

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doe mee voor oorbellen, hangertjes aan het rode haakje! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi!

    Het ziet er weer prachtig uit allemaal! En die stofjes zijn echt super!
    Als ik zou winnen, zou ik graag mijn oren opsieren met een setje stekers, de rechtse met die bloemetjes/hartjes!

    Veel succes met kiezen! Iedereen wil graag winnen,zie ik haha

    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een heerlijkheid echt mooi, ik zou graag voor een broche gaan...dat lijkt me te gek....kan niet tegen hangertjes in mijn oren, dat wordt zwart...
    wie weet mag ik zo'n mooi kadootje winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ben helemaal weg van het stofje dat je gebruikte bij de clips voor zonder gaatjes. En aangezien ik geen gaatjes heb....

    BeantwoordenVerwijderen
  24. oooooooooooo, wat een mooie spulletjes!!!!
    Heb geen gaatjes dus ben een fan van de broches!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. oooooh leuk en mooi weer allemaal!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ps; ik zie nu net je broches... WAUW!! Ik wil geloof ik toch ook meedoen. Mag dat, als buurvrouw :)? x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige broches en oorbellen! Ik doe graag mee voor de 'steker'oorbellen met de blauwe hartjes ... super gewoon ... ik hoop dat ik geluk heb, want op 18/02 ben ik jarig.

    Als je er zin in hebt, op mijn blog heb ik ook een give away:
    http://nattieshandwerkhoekje.blogspot.be/2013/02/give-away.html#comment-form

    Nog veel succes met de mooie dingen die je maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Kvind ze prachtig. Stiekem gok ik op de eerste, voor M.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow wat een toffe collectie, ik zoo graag meedoen voor het eerste paar! Groetjes Lore

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ha Nelleke! Ik doe mee hoor. Ik ga voor de middelste stekers (rood ruitje)
    Kus Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Nelleke,
    Net samen met Tara (die ziek thuis is) je site bekeken. Zij vindt de tweede het mooist en ik juist de eerste!
    Maar ze had laatst al een heel lief cadeautje gekregen van tante V. Namelijk oorbelletjes van jouw hand.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw ... wat een leuke dingen maak jij ..
    ik doe dus heel graag mee met deze super give-away ...
    ik ga voor de prachtige broche OXO

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Drie goede redenen waarom ik in aanmerking kom voor je prachtige oorbellen:
    1) zonet volger 162 geworden,
    2) en superverzot op Liberty...
    3) ik heb je blog gevonden op de valreep (één dag voor de deadline 18/02), dit is serendipity

    Ik vind vooral de twee eerste paren (hangers) schitterend, ze passen perfect bij mijn kleurenmanie
    (indien geïnteresseerd te bekijken op: http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be)


    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ah wat leuk gedaan die oorbellen en broches! Mooi zo met die verfijnde stofjes! Helaas kan ik niet meer zo goed tegen het dragen van oorbellen, maar ik maak graag kans op een broche'je. Die aan de rechterkant met de blauwe en rode bloemetjes vind ik echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oh, kan ik op de valreep nog mee doen? Ik vind ze allemaal super. Ik draag alleen geen oorbellen of broches. Maar als ketting of ring wel heel graag.
    Vooral die op foto 1....zo mooi!
    ik waag een kansje

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtig, met stekers, via via op je blog gekomen. Ik blijf hangen! En volg natuurlijk, ik doe graag mee. de Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Dag Nellekus, na een paar zoektochten 'oorbellen zonder gaatjes' kom ik op je blog terecht, de eerdere hits gaven me geen voldoening. Ik ben op zoek naar een frivole eenvoudige oorbel die ik zonder gaatjes kan dragen om me te vergezellen tijdens mijn korte haar dagen. Ik wil er graag vrouwelijk uit zien, maar op een eigenwijze manier...ik ben zowat vier jaar te laat, maar creëer je de clips die je in 2013 maakte in opdracht tegen betaling? Ik ben er helemaal enthousiast over en wil graag experimenteren of een creatieve clip mijn companion kan zijn komende tijd.

    Alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen