maandag 21 januari 2013

Had a Hama weekend

Dit weekend voor het eerst de strijkkralen bovengehaald. Niet voor mij maar voor mijn dochters.
Met hun kleine vingertjes lukte het ze heel goed om de kraaltjes neer te leggen. Zelfs Ravi, van twee, slaagde erin. Nu weet ik niet wat de gemiddelde Hama-leeftijd is, maar ik vond het reuze knap van haar!

Terwijl zij zo lekker bezig waren schoof ik ook 'eventjes' aan...
en voor ik het wist had ik de Hama koorts te pakken!
Ik bleef maar aan de gang, inspiratie haalde ik van mijn Pinterest pagina.
Mijn moeder was op bezoek en ging zo mee in de manie van de strijkkralen!

Hier het resultaat. 







Toepasmogelijkheden: broches, magneten, sleutelhangers, enz..

Hama = kruisjessteek borduren zonder draad en naald..

Ondertussen is de koorts bij mij volledig weg geebt. Bij Juno woedt de koorts nog steeds voort...

3 opmerkingen:

  1. Leuk hè, ik heb ook zo een fijn pinterest bord met 1001 hama ideetjes. Die hertjes zijn de max hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben tegenwoordig ook hama-fan :) Heel mooi gedaan,vooral die robotjes met "wiebel" ledematen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw goed bezig geweest! Dat zijn echt leuke patroontjes!

    BeantwoordenVerwijderen