woensdag 16 januari 2013

Agenda

Prima kon ik het redden, zo zonder agenda. Alle belangrijke dingen kwamen op de kalender.. maar nu ik weer aan het werk ben gegaan is een agenda onontbeerlijk! (heb ik al gemerkt, hihi... 't zullen vast ook nog de hormonen zijn...)
Ik nam een simpel Hema agendaatje en bekleedde het met stof (met behulp van Fliesofix). 
Favoriet: Petit Pan!
Leuk om te doen en zo'n chique resultaat, vind ik altijd. Op het elastiekje naaide ik een eenvoudig knoopje.
Voila, mijn werk-agenda is klaar! (Nu die niet vergeten...)


13 opmerkingen:

  1. Zo eenvoudig en zo mooi! Less is more, ik moet het gaan geloven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt gewoon heel mooi! En dat rode stiksel in het witte knoopje, helemaal perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé, ik kocht hetzelfde simpele ding bij de Hema, om dezelfde reden als jij ;-)
    Die van mij heb ik volgeplakt met masking tape, ook geinig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel geslaagd!! Dat lijkt me nog eens een idee, maar dan is het zo zonde als het jaar om is!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooooi, hier ook een echte petit pan-fan!
    En dat knoopje met die rode garen maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super mooi en wat een leuke blog. ik ga je volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! Daar ga ik mij de volgende dagen ook eens aan zetten :)

    BeantwoordenVerwijderen