donderdag 29 november 2012

Wantjes

Die gure herfstwind... brr... handschoentjes is wat we nodig hebben.
Maar al die kleine vingertjes in het goede vingertje van een handschoentje wurmen...
... daar heb ik (soms) het geduld niet voor.

Van de recy-slaapzak-trui restjes maakte ik deze wantjes. 
Het patroontje verzon ik zelf.



Het tongetje, deed 't 'em! Het zijn serieuze 'hap'- en 'kus'wantjes. 
Ravi is er reuze blij mee!
Voor de kenners, ja ik weet wel wie wie is... het is Juno op de foto maar Ravi loopt 't er in 't echt mee te pronken... (en soms haar zus te plagen door iets te fanatiek te 'happen')


Voor wie het ook wilt proberen: 


9 opmerkingen:

  1. Helemaal super zijn deze schattige grappige wantjes!
    Zo te zien wordt het nu een feestje in de kou :).
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo lief!! Oh oh, ik voorzie hier een dringende wens van iemand van 1 meter groot... x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk! Daar zou ik mijn kindjes ook gelukkig kunnen mee maken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super, alweer! Ik ben blij dat je er zo'n (simpel,oef!!) beschrijving bij stopte... ik ga't proberen!

    BeantwoordenVerwijderen