dinsdag 20 november 2012

Tafel-kleed

Ideeën en inspiratie vind ik overal. Maar sinds Pinterest is het niet te stuiten!
Toen ik dit kleedje zag, maakte mijn hart een sprongetje.
Met deze tafelkleed-stof ging ik aan de slag.

Als basisipatroon nam ik een japans patroontje wat ik hier al 'ns maakte.
In mijn bed bedacht ik tal van mogelijke oplossingen en manieren om de strik achter de plooitjes te krijgen.

Hoe loste ik het op? Het geheim?
 De strik bestaat uit twee delen. Onder de plooitjes stikte ik het vast, zodat het samen een geheel vormt.
De strik verstevigde ik met vlieseline.




En toen, floep! Had ik opeens 100 volgers.... Wat leuk en gezellig!
Een goede reden voor een nieuwe give away. 
'k Zal 'ns bedenken, wat ik mijn 'volgers' zal schenken...

( Ja, de Sint is in het land, dus rijmen is geoorloofd)


Lieve Else, mijn hart is bij jou! x

14 opmerkingen:

  1. Prachtig kleedje en nog een volger bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Oh ja gefeliciteerd met je 100+ volgers! Groetjess!

      Ps weet je dat je woordverificatie aan hebt staan? If so zul je er een reden voor hebben, if not...weet je het nu ;).

      Verwijderen
  3. Gave jurk! Leuk ook dat roze paspel erlangs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je inmiddels 104 volgers! En wat een super snoezig kleedje... Lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superjurk! Een tutorial is welkom ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig mooie jurk! En de vorige was ook al zo mooi, prachtig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amaai wat een prachtig kleedje!! En ook proficiat met je kleine spruit!! Groetjes Lore

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig! En ik vind "kleedje" ook zo'n mooi woord...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Nelleke, ik kan maar aan één ding denken als ik deze jurk zie; verjaardagsfeestje!! Echt zo leuk! Ik wil ook wel... x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooie jurk! Ik vind jouw versie zelfs veel mooier dan het originele!

    BeantwoordenVerwijderen