donderdag 15 november 2012

Give away

O, wat voelt dit vreemd... Een give-away houden... terwijl mijn hart zo huilt...

Afgelopen maandag was onze Rocco namelijk 1 maand oud. Hoera!


Daar had ik een leuke give away voor bedacht.
Diezelfde avond stond onze wereld stil door dit bericht. 
De wereld staat nog steeds stil.

Los daarvan wil ik toch graag Rocco's maandje vieren, vandaar de give away.

Mijn absolute favoriet was het pamperbroekje van tricot. 
Die gingen zo makkelijk aan en waren zoooo heerlijk zacht...


Wie krijgt een baby, heeft een baby, wil een baby, kent een baby...?
En wilt zo'n heerlijk broekje?

Je kunt kiezen tussen auto's en streepjes.
Ze zijn beide in maatje 50/56


Vergeet bij je reactie niet te vermelden welke je voorkeur heeft.
Meedoen kan tot 1 december, dan maak ik de gelukkige bekend.

29 opmerkingen:

  1. jammer genoeg draait de wereld nooit niet terug... die met de auto's vind ik super cute en ik weet al direct welk poepke ik daarin zou steken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn meisje is al 2.5 maand oud, dus het is te klein. Maar ik vind het een leuk broekje. WIe het wint, mag zeer blij zijn.

    groetjes
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Nelleke,

    Raven heeft een net een baby broertje gehad (Herfst) en ik was als klassenouder nog op zoek naar een cadeau. Ik zou dolgraag die met de strepen over willen nemen. liefs Dana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig manneke! Mijn nieuwe neefje past nog in die broekjes!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn beste collega-vriend wordt binnenkort papa en wat zou dit een leuk cadeautje zijn!

    Ik doe graag mee!

    http://sarahmamzilla.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat zijn ze schattig, mijn stiefdochter is zwanger van haar eerste. Maar weten nog niet wat het wordt en volgend jaar april is het pas zover. Dus laat ik ze maar aan me voorbij gaan en naar iemand gaan die er nu al wat mee kan. Wie weet gooi je er nog wel eens wat leuks in de groep uhm give away ;).
    Warme groetjes van Susan, fijn om te lezen die reactie van Else...dat ze toch even de humor van zo'n foto ziet. Vandaag heeft hier weer een kaarsje voor hun gebrand.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig mannetje, en ik vind dat je trots mag zijn op je 1 maand oude jongen. De tijd gaat zo snel.
    Ik heb geen kindjes meer die in zo'n broekje passen, maar wel een klein oppas kindje dat net te groot is. Ik vind wel dat je mooie broekjes maakt en wil er misschien ook een maken,alleen een maat groter. Heb je nog tips voor het naaien van tricot? Ik vind het toch veel lastiger dan gewoon katoen.
    Jij ook heel veel sterkte en kracht toegewenst. Woorden blijven te kort schieten.
    groeten Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja, dat bericht heeft mij ook enorm geraakt , zo jong en zo midden in het leven en dan ineens ...
    Het broekje met de auto's vind ik geweldig, mijn stagiare heeft eergisteren een lief zoontje gekregen dus mocht ik winnen dan is het broekje voor haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kies voor de streepjes voor mijn lieve dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd! Wat een prachtig kindje! Ik doe niet mee met de give away want ik heb geen kindje / ben niet zwanger / ken ook niemand die zwanger is. :-) Maar evengoed wel leuk dat je het organiseert!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Och zo'n leuke give-away! Ik ga graag voor de streepjes. En ja het verhaal is verschrikkelijk, telkens ik het lees krijg ik er kippenvel van :(

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik begrijp je dubbele gevoelens, het is ook zo heftig allemaal.
    Ik wil je graag feliciteren met deze mijlpaal van je prachtige zoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met de mijlpaal van je zoon! Ik ontdek je blog pas net en heb er al veel inspiratie opgedaan :-) Ik ding graag mee naar een van de broekjes, want wij verwachten over een week of zeven ook een baby. Eigenlijk vind ik ze allebei heel mooi, mocht ik winnen, kies jij dan maar :-) Overigens is de kans er dat je het broekje dan ook nog in persoon gedragen zult zien worden, want zo te zien aan jouw adres wonen wij vlakbij, ook in Blijdorp, aan de andere kant van de Statenweg!
    Groeten,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hier ook geen babietjes meer en ook geen meer in de toekomst ;)
    Veel succes voor de anderen, want het zijn echt schattige broekjes.
    En Rocco ziet er een zalig een-maandertje uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een coole naam, die zoon van jou! Ik ben hier precies een poosje niet geweest. Schrok dus ook toen ik als één van de eerste zaken Besjes blog las. Wat onvoorstelbaar verdrietig.
    Maar het leven neemt en geeft, zoals ze zelf zegt. Vorige maand kreeg mijn vriendin een zoontje. Helaas sukkelde dat kleine mannetje al zijn hele korte leventje met zijn gezondheid, wat die dappere vriendin tot een opgebrande moeder maakte. Ik zou haar zo graag verrassen met een leuke streepjesbroek! Dus moest ik de gelukkige zijn, we zijn je met zovelen dankbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. superleuke give-away!! superschattige broekjes! Ik hou van streepjes en bolletjes, dus ik ga zeker voor de streepjes!
    Bedankt al!
    ine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik volgde Besjes blog al en ben nu hier beland. De wereld draait inderdaad voort, heel vreemd.
    Wat een schattige broekjes!! Ik ben zwanger van ons derde kindje, voorzien voor januari. We weten het geslacht niet maar grote broer zou die met de auto's wel het mooiste vinden om zijn nieuwe broer/zus nog wat liever graag te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind ze allebei heel leuk maar als ik dan moet kiezen dan toch de autootjes!
    Hoewel...de streepjes zijn ook cute.
    Goede broekjes, mooie dingen maak je!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lief,goed dat je dit toch doet.
    Wat groeit mijn petekind toch hard.Beetje gek om mee te doen misschien, maar ja, wil wil nou niet zo cute broekje voor mijn lieverd in mijn buik? Kus

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Eerst: wat grappig, ik heb ook een Juno (3,5)!
    Kwam deze blog tegen op zoek naar zelfgemaakte kraamkadootjes voor een jongenstweeling, ik ga dan ook voor beide!
    Ga nu de rest van je blog lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve Nelleke, ik doe mee voor Vera, weet nog niet wat ze krijgt maar ik denk een jongen dus ik ga voor de stoere auto broek! En nog gefeliciteerd met je mooie Rocco! Liefs Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ga toch een poging wagen...heb net gehoord dat het een jongetje gaat worden :D.
    Eigenlijk zou ik het liefst voor dat autootjes broekje gaan, maar bij navraag welke kleuren wel en niet zou ze die steepjesbroek vele malen leuker vinden. Dus ik doe toch mee ;).
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik wil een baby, telt dat ook? :) En of dat dan een meisje of een jongen wordt maakt niet uit, die prachtige broekjes kunnen voor iedereen wat mij betreft! Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ik ken er meer dan genoeg.. de streepjes vind ik prachtig! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi! Tussen nu en april zullen bij onze familie en vrienden 17 baby's geboren worden. Baby's genoeg dus. Welk stofje? Maakt niet uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik krijg een baby en het lijken me heerlijke broekjes! Ik heb al twee meiden dus zou ik nu voor de autootjes durven gaan :P? Bizar dit, kom net van Else's blog...

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke broekjes! Zelf kan ik er niets mee, maar ik doe graag mee voor een zwangere vriendin!

    BeantwoordenVerwijderen