dinsdag 13 november 2012

Geen woorden....

Wat zeg je, wat schrijf je, als je geen woorden vindt die precies zeggen wat je voelt en bedoelt?
Alle woorden lijken te klein en oppervlakkig voor dit grote verlies.

Mijn vriendin, engel van mijn kinderen, collega-blogster,  Else Besjes, verloor gisteren haar man, haar lief.

Wat zou ik graag de tijd willen terugdraaien om dit grote verlies te kunnen afwenden...


Als het vinden van woorden moeilijk is, spreekt een gebaar.

Wil je Else ook een hart onder de riem steken?

Je kunt hier lieve woorden aan haar schrijven. 
Of je kunt iets zelfgemaakt, zelfgeschreven, aan Else sturen.

Ik zal alles verzamelen (graag voor 1 december) en het aan haar overhandigen.

De Nederlandse blogsters sturen hun post naar mij:
Nelleke Vantilborgh
t.a.v. Else Besjes
Van der Meydestraat 37 a 2
3039 TG Rotterdam - Nederland

De Vlaamse blogsters sturen hun post naar Liesbet:
t.a.v. Besjes
Coupure Rechts 122
9000 Gent - België 

Wil je meedoen? 
Samen verwarmen we Else haar hart en dat van haar prachtige zonen.

9 opmerkingen:

  1. Hey, ik vind het zo erg voor haar en hoop door wat we doen, haar toch steunen in deze moeilijke periode. Maar blijkbaar sta jij dichter bij haar. Ze zal met deze feestdagen veel mensen om haar hebben. Maar daarna zal dit wegvallen en zal ze volk nodig hebben. Blijf haar steunen ook na een paar jaar.
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga zeker wat naar je toesturen kben er al heel de dag stil van

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sinds gisteren kan ik alleen nog maar dááraan denken, hoe heftig moet dat zijn, hoe verwarrend en beangstigend om je lief en je houvast kwijt te raken en hoe moet het dan nu verder met ze. Het enige wat wij kunnen doen is laten zien dat we meeleven.
    Wat fijn dat jij dit doet voor je vriendin, echt hartverwarmend!
    Lieve groet, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb een fotootje in de zijbalk met een kaarsjemet link naar haar blog, op mijn blog geplaatst voor haar...misschien willen er nog blogster dit doen.... als een gebaar van medeleven.

    Sterkte voor jullie.
    Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag net je bericht bij Else, ik las het van je gebaar al eerder bij Tante Jannie en ook gisteren op een ander blog dat Else volgt. Ik ga je een zelfgemaakt engeltje sturen van Kyaniet, nou ja Else dan...maar aan jouw adres.
    Ik heb er net ook een blogpost op mijn engelenblog aan gewijd, op een of andere manier had ik het gevoel dat ik dat moest doen...
    Fijn om te lezen dat je haar vandaag even een persoonlijke knuffel bent kunnen gaan geven.
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief gebaar, ik ga er zeker iets mee doen, strekte. Lieve groet Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als vriendin moet dit ook ongelooflijk zwaar zijn.
    Zelf leerde ik vorig weekend iemand kennen die haar man verloor. Ik schreef er vandaag een blogstukje over. Misschien kan jij als vriendin er ook troost uit putten. http://v-eeeeertjes.blogspot.com/2012/11/respect-en-een-kaarsje-voor.html
    Liefs,
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve vriendin van... er is iets in de maak...

    Hoop dat jij ook liefdevolle armen om je heen hebt deze dagen...

    liefs Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb net wat klaar voor else,gaat morgenochtend op de bus ,lief dat je dit organiseert,alle beetjes steun is zo nodig lieve Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen