vrijdag 5 oktober 2012

Teckel-dress

Een jurk met hondjes leek d'r wel wat.
 ( In 't echte leven staat ze doodsangsten uit voor die beesten)
Maar in een jurk kon ze het wel waarderen.

Voor het patroon koos ik een simpel a-lijn jurkje. Ik nam aan de voorkant en de mouwen meer stof om wat plooien te maken.
Het peterpan kraagje werkte ik af met paspel en de zomen kregen een verstopt biasbandje.

Met haar ogen dicht... zo wilde ze poseren. Giechelen dat ze deed!

Wederom met mijn nieuwe vriend: het blinde rits voetje

De plooi in de mouw zette ik vast met stofknoopjes.




5 opmerkingen:

  1. Tof stofje en prachtig kleedje voor een schattige dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amaai deze jurk is echt goed gelukt! Knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kleedje is dat geworden voor een prachtig model!

    BeantwoordenVerwijderen