woensdag 17 oktober 2012

Rocco our world!

Rocco Dean

geboren 13 oktober 2012


14 opmerkingen:

  1. Amaai, mooi kindje, hij lijkt mij redelijk groot. Zelfs groter dan mijn kleine meid en zij is op 4september geboren en weegt nu 4,5 kg en zal misschien 52 cm zijn.
    Geniet erva!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi ventje is het toch.en wat een prachtig pakje heb je weer gemaakt.kus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een plaatje! En wat een mooi pakje inderdaad. Wat heerlijk dat je nu aan de jongens knutsel-frutsel mag! (Ook zonde van alle mooie kleedjes van Juno en Ravi, Hannelie moet maar een meisje krijgen :)
    Liefs Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. proficiat! zo'n mooi snoetje dat je zoontje heeft, echt zo'n jongens snoet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige baby. Hij ziet er al zo sterk (als je begrijpt wat ik bedoel) uit, terwijl hij maar een paar dagen oud is. Prachtig pakje heeft hij aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! Wat een prachtige zoon en dat pakje staat hem geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd!!!! Wat leuk nu dat al die gemaakte pakjes eindelijk een bewonertje hebben! ooo wat mis ik mijn baby's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje die is goed gelukt ;-) !! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte proficiat met dit mooie mannetje-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat! Wat een mooi kindje, wat een mooie naam!

    BeantwoordenVerwijderen