donderdag 4 oktober 2012

Pyjama

In mijn vorige bericht had ik het over pyjama's.
Wie maakt er nu zelf pyjama's? Zoiets draag je in bed!
Wel ... ik! En ik ben er weg van... dus het is waarschijnlijk niet de laatste keer.
U bent gewaarschuwd!


En nu liggen ze fashionable in hun bedjes.
De shoot is van daarvoor! ... Dolle vijf minuten





Voor Ravi maakte ik een jumpsuit. Ik vergrootte het patroon van kiind
Voor Juno nam ik een patroon uit een Japans boekje, een legging en een t-shirt.
De bomen-pyjama maakte ik in maat 110. Dat was iets te optimistisch...
Veel te groot!.. die bewaren we achterin de kast voor volgende winter.

Nu heeft Juno ook een vogeltjes-pyjama in maatje 100. Past perfect!


6 opmerkingen:

  1. Wat een toffe zeg! Die zou ik ook nog wel aan willen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo een mooi stofje die vogeltjes?! Eigenlijk te mooi om mee in bed te kruipen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik maak ook pyjama's ze hebben ook recht om in bed er goed uit te zien e leuke pyjama's

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Natuurlijk kun je zelf pyjama's maken, toch heerlijk om in zo'n prachtige pyjama's te mogen slapen !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik zie hier dat je de jumpsuit van kiind nog vergroot hebt...
    mag ik vragen hoe je dat hebt gedaan? Ik zou het ook wel willen proberen.. tips zijn zeker welkom!

    BeantwoordenVerwijderen