zondag 16 september 2012

Zo zoetjes aan is alles in gereedheid voor de baby, de echte baby welteverstaan. 

De poppen (lees: baby's) van mijn dochters Olivia en Coco worden ook voorzien van een hele baby-uitzet-set. Dat was heerlijk om te verzinnen en te maken. 
De poppenmoedertjes krijgen ieder hun eigen tasje als onze baby is geboren. 
Kunnen ze gelijk goed zorgen voor hun eigen kind.

Ik ging dus redelijk uit mijn bol. Op de foto's kun je het zien...
Van pampertjes, slabbetjes en mutsjes, ..
tot pyjama's, wikkeldoeken en draagdoeken...







Wikkeldoek

Inwikkel-stappenplan
stap 1
stap 2
stap 3
stap 4


Draagdoeken

Een banaantje, hangt schuin over 1 schouder.
Kan het nog niet goed showen, zo zonder poppenmoedertje.


Verzorgingstasjes
Luiertasjes
Helemaal gevuld, klaar voor gebruik.
Inclusief slaappop en papflesje
( Want zei Juno: 'Mama, Olivia zou ook zo graag een slaappop willen. Roze vindt ze heel erg mooi... En ze weet niet dat ik dat alles aan het maken was... dus die slaappopjes werden er nog gauw bij gemaakt..)

8 opmerkingen:

  1. wat een super tof idee! ik zou graag hun snoetje willen zien!! alles is prachtig, maar ben gek op het stofje van de luiertas... waw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig idee! Ik ben heel benieuwd wat ze er van gaan vinden maar ik kan met niet anders voorstellen dan dat ze hier helemaal van uit hun dag gaan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een productiviteit zo op het laatst, maar wat zullen ze blij en trots zijn en happy met de spullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai, dat zou mijn dochtertje ook super leuk vinden. Zij is een hele dag in de weer met haar poppen en knuffels. Ik ben nu benieuwd van waar je het patroon voor het mutsje en de luiertas hebt. Kan je dat a.u.b. laten weten?
    Bedankt alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, de patroontjes voor de mutsjes en al het andere, maakte ikzelf. Dus echte kant en klare patroontjes heb ik niet. Succes ermee!
      Het patroon van de luiertas bestaat uit allemaal rechthoeken.
      Voor- en achterkant: 20cm lang, 15cm hoog
      Zijkant: 8 cm breed, 15 cm hoog
      Onderkant: 8cm breed, 20cm lang
      succes!

      Verwijderen
  5. O Nelleke wat heerlijk! Dat wordt heerlijk moederen straks met z´n drietjes! Hoorde dat de babyshower erg leuk was. Nog een paar weekjes en dan weten we of er een jongetje of meisje aan je mooie meiden wordt toegevoegd... Ben best nieuwsgierig en jij? Succes met de laatste loodjes. Kus Evelien

    BeantwoordenVerwijderen