woensdag 12 september 2012

sssst, ze slapen!

Ik liet jullie al met trots mijn baby's zien!


Maar nu is 'het project' af en slapen ze heel lief in hun bedjes, heerlijk ingewikkeld in een dekentje en onder een zacht lakentje.





Wat is het toch in godsnaam... hoor ik jullie denken..
Wel, het zijn doosjes (met rozijntjes of smarties) die gaan dienen als 'kidsversie van de suikerbonen'.
Wie krijgen ze dan? De kinderen die op kraamvisite komen en de kindjes van het peuterklasje van de zusjes.

Ik hoop dat ieder wiegje heerlijk wordt leeggegeten en dat er daarna voor het boeleke wordt gezorgd. Het kan in en uit zijn bedje...

10 opmerkingen:

  1. Wauw echt fantastisch. Hoe heb je de lakentjes vastgezet?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen naald is eraan te pas gekomen. Bij het babytjes ging ik met draad te werk, inwikkelen. De lakentjes plakte ik met alleslijm.

      Verwijderen
  2. Dat is echt heel mooi geworden! Zo schattig en heel origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuk idee!!! Eentje om te onthouden!!! Echt prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een enorm schattig project, zo lijkt het me heerlijk voorbereiden, laat de baby maar komen. veel succes ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig! Mag ik ook op kraamvisite komen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superlief, superleuk idee! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen