maandag 24 september 2012

I love recy-kleedjes

Deze superzachte kasjmir/zijde trui viste ik uit de kledingzak van mijn zus. Dat felle roze en die panda waren toch niet echt een match-from-heaven voor mijn sis (... begrijpelijk)
Juno was gelijk dol op de kleur (de pinkfase is aangebroken...help) en de pandabeer vond ze ook erg lief.
Van de trui maakte ik een...

een heerlijke zachte winterjurk.
Door alle delen los te knippen. De schoudernaden knipte ik niet los.
Patroon van een trui erop.... Naden dichtnaaien en klaar!




De shoot wilde niet echt vlotten aangezien ze, op dat moment, meer in haar nopjes was met haar nieuwe tandenborstel en roodkapje-kapje. Ook de slippers zijn niet echt passend bij de warme jurk. 
Hij is zo zacht, ze wil hem eigenlijk niet meer uit doen, dat dan weer wel!

1 opmerking:

  1. Whahaha prachtig het verhaal achter de foto shoot en achter de zalige zachte jurk. Ja ik hoop toch ook echt over niet al te lange tijd volop aan het recykleren te slaan. Mijn naaimachine staat nog altijd op de keukentafel te wachten op mijn 'vakkundige' blik...

    BeantwoordenVerwijderen