woensdag 29 augustus 2012

Baby's!!!!

Ik kan het niet laten om al een tipje van de sluier op te lichten. Ik ben druk in de weer met een 
(zeg gerust: mega) projectje. 

Het leek me zo leuk voor de kinderen die op kraamvisite komen... 
om een baby'tje mee naar huis te nemen...
in plaats van een zakje suikerbonen...

Dus maakte ik enorm veel baby's. 
Het hoofdje van een kraal, tricot in verschillende huidtypes en allerhande kleuren wikkeldekentjes van vilt.
Na 10 baby's had ik de routine te pakken en viel het eigenlijk best mee.
Ik heb ze niet genaaid, maar wikkelde ze in met stevige katoenen draad.

Dit was stap 1, stap 2 volgt....




7 opmerkingen:

  1. "dus maakte ik enorm veel baby's" LOL!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ...oooooooh... zo lief. En zo zwanger ben je he? Heerlijk om dan dit soort dingen te doen. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helemaal te gek, wat een droom, waar heb je het patroon van daan?
    groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh, die had ik ook al eens gepind. Héél mooi! En hoedje af dat je er zo veel maakt. Ze zijn zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi!

    Lekker bezig zeg!
    Groetjes, Eveline

    BeantwoordenVerwijderen