zaterdag 7 juli 2012

Vakantie!

Joehoe, het is vakantie!!! En voor mij betekent dat... vrijheid! En wel zo ongeveer een jaar lang! Ik plak namelijk achter mijn zwangerschapsverlof nog alle mogelijke verloven ( of zeg je verloffen. Bij verloven denk ik aan iets heel anders.. ) Maar goed.. ik dwaal af.
Vakantie dus, heerlijk.

Tijdens alle werkstress had ik mezelf een verbod op gelegd om een jurkje te naaien. En dat terwijl mijn vingers zo jeukten en popelden!
Dus toen ik gisteren afscheid had genomen ben ik gelijk achter ´t machine gesprongen en heb een jurkje gemaakt! Eindelijk! Wat werd ik daar blij van.
Het staat nog niet op de foto, dus dat volgt nog. Tip van de sluier... liberty stof.. japans boekje...

Wat wel op de foto staat is een vestje. Ik breide het voor Juno. Als het winter is, wordt ze vier jaar. Dus maat 3/4 jaar breien is dan heel normaal.
Niet dus! Mijn nichtje van bijna 7 jaar paste het ook nog, enkel de mouwen waren te kort. Jammer, want verder zat het perfect.
( En ja, ik heb me aan alle stekenverhoudingen, wol en priemen gehouden)
Daarom ben ik dus even klaar met Drops patronen.
Heb gelijk een tof Phildarboekske gekocht.

Mooi is het gelukkig wel! Het ligt nu in de kast te wachten tot ze groot is.


Het patroon voor wie nog durft


1 opmerking:

  1. wat prachtig! Ik wens je een zalige vakantie en super jaar toe. Is het huisje al bijna klaar?
    Liefs Evelien

    BeantwoordenVerwijderen