dinsdag 17 juli 2012

NelleKus avant la lettre

Per post kreeg ik dit kleine pakketje. Mijn moeder vond het tijdens een opruimsessie en stuurde het me op.
Ik maakte het toen ik een jaar of vijf, zes was (of niet, mamsie?)
Het is een klein tasje, erin zit een klein (omgezoomd, dat wel) lapje. Het nut of doel is me ontschoten, maar dat zal het vast wel hebben gehad. Misschien een zakdoek voor een pop?
En het stofje.. ach mijn voorkeur voor Liberty stofjes was toen al aanwezig!



Dank je mama voor het bewaren en terugvinden na al die tijd! Ik bewaar het in mijn naaidoos. (Vroeger vond ik het heerlijk om in mijn moeders naaidoos te snuffelen, want daar lag altijd vanalles bijzonders).

2 opmerkingen:

  1. waw, zo super! echt leuk dat ze dat zolang bij gehouden heeft...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is heel erg leuk he dat moet je koesteren zoiets.
    voor altijd bij houden.
    groetjes sofie

    BeantwoordenVerwijderen