zondag 1 juli 2012

And the winner is...

Afgelopen maand kon je meedoen met mijn mini give away. Omdat ik zo blij was met mijn 50 volgers (inmiddels zijn het er weer iets meer).

En wie heeft de koelkastmagneten gewonnen?

De random generator zei: reactie nummer 2!
Lies bet gefeliciteerd!
Stuur me je adres en ik stuur je 'kus'!

Nog 1 week en dan is het vakantie!
Voor de kinderen van mijn klas maakte ik een afscheidscadeautje.
Doorheen het jaar lagen er steeds krijtjes onder hun tafeltjes, die van 'niemand' waren. Deze verzamelde ik en smolt ze om tot nieuwe krijtjes. Ja, en die gouden, die is echt super!



3 opmerkingen:

  1. Bedankt, ik ben er heel blij mee! Ik stuur je zo meteen een mailtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je pakketje ontvangen. Bedankt hoor! Zeker voor het leuke extraatje.

    BeantwoordenVerwijderen