dinsdag 29 mei 2012

Om op te...eten

Ik bedoel, om mee te tekenen! Deze krijtjes maakte ik zelf. Het idee kwam, wederom, van Pinterest.

Ik maakte een pakketje en stuurde ze naar een vriendin die de komende tijd wel warmte, zon en (op)vrolijkheid kan gebruiken.


Hoe te maken? Het is heel eenvoudig.
Stap 1: Wasco krijtjes klein snijden en in taart of praline vormpjes doen.
Twee of meer kleuren in een bakje zorgen ook voor een prachtig resultaat.


Stap 2: Eventjes in de oven, totdat de krijtjes helemaal gesmolten zijn. Oven 180 graden, 7 minuutjes? (echt het gaat heel snel)


 Stap 3: Af laten koelen en wow! klaar! Wie durft?


5 opmerkingen:

  1. Heel miljoen leuk! Heb je stockmar gebruikt? X else

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk en mooi! maareuh... mogen pralinevormpjes wel in de oven?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik gebruikte van die silicone vormpjes, waar je ook cakejes in kunt maken en dat ging prima. succes!

      Verwijderen
  3. ziet er geweldig uit... ga ik ook proberen. komt op mijn to-do-lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen