maandag 7 mei 2012

De 1: een baby, de andere: stroop.

Juno en Ravi aan tafel:
Juno: 'Ravi, wist jij al dat ik ook een baby in mijn buik heb?
Ravi wijst naar haar eigen buikje: Poop (stroop) zegt ze overtuigend.




Joepie! Het eerste pakje is af voor onze kleine droppie.
Juno wilt ook zo graag een dikke buik! En toegegeven, hij begint al aardig te groeien.
Al bijna op de helft! Wat gaat de tijd toch snel.
In oktober krijgen Juno en Ravi een lief klein broertje of zusje!

Dit mag hij of zij aandoen zodra het liefje is geboren. Ik ben nu ook nog bezig met slofjes. 'k Zie het al helemaal voor me...
Het patroon haalde ik bij Drops

De kleur kan toch ook best voor een jongetje?

6 opmerkingen:

  1. proficiat ! megaschoon, en zo'n regelmatige steken dat jij kan breien, niet te doen!
    de kleur is geschikt voor meisjes en jongens hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat leuk!
    Prachtig pakje heb je gebreid. Ik heb wat rondgeneusd op de Drops website, ze hebben prachtige patronen!
    Liefs!
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Nelleke, ik hoorde het al van Hannelie, wat heerlijk! Voel je je goed? Wat stoer dat jullie voor een derde gaan. Wat zal het worden...??!! Spannend. Kleur kan super goed voor een jongetje, ook voor een meisje. Liefs ook voor Teun, kus Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een jongenspakje;-)
    Ik vind vooral de twee Smattettes heel dropperig op deze foto!
    x Juud

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Nelleke,

    Wat een geweldig nieuws (voor mij dan nu nog;-), van harte!

    Liefs, Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk pakje!!
    liefs
    Else

    BeantwoordenVerwijderen