donderdag 12 april 2012

Buggy-race

Hier bij ons worden vaak buggy races gehouden? Bekend fenomeen? Ze racen allebei met hun buggy, al dan niet gevuld met poppenkinders, door de gang op en neer.
Nu vond ik die dingen monsterlijk. Zo van dat roze, synthetische spul.
En daarom maakte ik nieuwe bekleding.
In een handomdraai gemaakt en super makkelijk. Een aanrader!
Ik gebruikte de oorspronkelijke bekleding als patroon. 2 stofjes, omzomen met biaslint en klaar. Aan de onderkant sloeg ik de stof om, zodat het blijft hangen. Maar als je de bekleding goed bekijkt, zie je precies wat je moet doen.
Zin in snel en makkelijk!? Buggy races!


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke originele buggy'tjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owwww wat zijn ze leuk geworden!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zou dat lukken voor een echte buggy, ik heb hier nog een buggy staan maar de stof is verschenen en zou graag er een nieuw stofje overdoen maar welke stof?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat maak jij een boel leuke dingen. Ik ga je gelijk volgen!

    BeantwoordenVerwijderen