maandag 20 februari 2012

Theetje drinken?

Een nieuwe verslaving is geboren... na de eindeloze reeks slofjes die ik al breide, ben ik nu hooked aan cupcakes breien.

Ik postte al 'ns een speldenkussen cupcake. Met als leidraad dat patroon, maakte ik een kleiner modelletje. Zodat er heerlijk mee gespeeld kan worden.
Vriendinnen die deze maand al jarig waren maakte ik ook blij met een setje, een witte en een roze.

Komen jullie op de thee?

Bij mijn vorige bericht kreeg ik een award! Merci!! Deze mag ik doorgeven. Dus ik ben nu aan het bedenken aan wie... tips?

NelleKus




5 opmerkingen:

  1. Jaa, mag ik twee witte bestellen?
    Ik ben verliefd.
    x
    else

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi ik kom net bij Else vandaan, wat een prachtige taartjes heb je gemaakt, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn echt superschattig! Zijn ze moeilijk om te maken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je ervaring hebt met rondbreien, valt het heel goed mee. Op het laatste bij het kersje is het wel een gepriegel. Het patroon leidde ik af van het spud & chloe patroon, waarover ik eerder schreef. Succes, mocht je je eraan wagen.
      (mocht ik het patroon opschrijven, zal ik het op mijn blog zetten.. dus hou mijn blog in de gaten)

      Verwijderen
  4. Hai, weer zo'n moment dat ik zou willen dat ik kon breien. Weet zeker dat mijn dames dit geweldig zouden vinden!
    groetjes
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen