dinsdag 28 februari 2012

I love van Katoen

Wow, dat was tof! Ik zag er al maanden naar uit, de stof lag al geknipt op mij te wachten. Afgelopen week vond ik de tijd om ze in elkaar te zetten.
Het van Katoen jurkje is echt een super tof patroon en het resultaat is .... adorable!

Het kleedje van Ravi vind ik het beste gelukt, wat de stofkeuze betreft. De stof is van November books, Kokka: kids of the world. Toen in het kleedje zag, wist ik onmiddellijk dat ik Kids of the world- stof wilde gebruiken. Zo mooi!
De stof van Juno koos ze zelf en ik had net ietsie te weinig van Paris.. vandaar de oplossing aan de zijkanten.





Mijn dochters benutten de grote zakken ten volle, zoals je ziet. Hele poppen, taarten, auto's verdwijnen erin!
Geweldig!!

Welke vinden jullie het leukst? Het patroon is een aanrader!
NelleKus

9 opmerkingen:

  1. Ohh Nelleke fantastisch!!!!!
    Geef de meisjes maar een dikke kus!
    x
    Else

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige jurkjes! Heel mooi gemaakt hoor, complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig, de twee zusjes zo zien stralen in hun nieuwe jurkje !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Echt schattig! Het mijne ( voor elle) is bijna af!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een tijdje geleden kreeg ik een blogaward die ik moest doorgeven aan leuke blogs, jij bent er eentje van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha wat superschattig! Ik vind de bovenste het mooist! Van de jurkjes dan he, dochters gaan gelijk op!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi je kleedjes! Ik maakte er ook eentje. Nu is het leuk om te zien hoe ze eruit zien in een andere stof keuze, tof!

    BeantwoordenVerwijderen