zondag 5 februari 2012

Cupcake

Dit leek me zooo leuk om te maken, een cupcake! Ik breide hem voor een vriendin die vandaag haar verjaardag vierde. Bij Else bestelde ik dit. Om alle breibenodigdheden in op te ruimen. Ze was er heel blij mee!

Het patroon van het cupcakeje vond ik op internet bij spud and chloe. Het was tof om te breien. De onderkant verstevigde ik met een kartonnetje. Het is een speldenkussen om op te eten! 
Inmiddels heb ik er al enkele gebreid voor mijn meisjes om mee te spelen. Schattig! Laat ik een andere keer zien. 
Tof weekend gehad?
NelleKus

4 opmerkingen:

  1. Hmmmmm......dat ziet er heerlijk uit zeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat ze er blij mee was!
    Die cup cake is wel heel tof!!!
    liefs,
    Else

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fan herte lokwinske NelleKus je krijgt van 2 suskes een heuse 'Award'!

    BeantwoordenVerwijderen