woensdag 1 februari 2012

And the winner is!!!

Wow, dat was echt geweldig!
Mijn eerste give away!!! Zoveel toffe reacties en bedankt aan alle mensen die mij zijn gaan volgen!!!



Dan is nu het moment aangebroken... de winnaar van mijn NelleKus give away!!
Ik ben aan de gang gegaan met een random generator. (klinkt als de terminator,maar dan met nummertjes, toch? foto ziet er ook wat scary uit...)

REACTIE 31!!!


GEFELICITEERD SOFILLES!!!!!


Dus lieve dame, stuur me je adresgegevens dan komt jouw keuze je kant op!!!

En,... dit is zeker niet mijn laatste give away !!!

Liefs, NelleKus

4 opmerkingen:

  1. Joepi voor de winnaar, dacht bij het lezen van de eerste letters dat het mijn naam was ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toeme, toevallig niet misteld? ik sta er net onder! toeme toeme toeme!!!
    En ook een beetje proficiat voor soFilles natuurlijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joepie, ik stuur seffens mijn gegevens door. De meisjes kijken er al naar uit om het pakje uit de brievenbus te halen ... Merciekes!

    BeantwoordenVerwijderen