vrijdag 13 januari 2012

Roscam!

Weet je wat ik voor de moment echt heel lekker vind?
Thee roscam! Te bestellen in de roscam op de Vrijdagsmarkt in Antwerpen.
Maar ik ben daar natuurlijk veel te weinig te vinden, dus fabriceer ik 'de roscam' ook thuis.
Hier het recept: 'n paar takjes munt, 1/2 limoen uitgeperst, 1 lepeltje honing, 'n paar plakjes verse gember en een stokje kaneel. Hmmm... zo lekker! 'n Heerlijk wintersdrankje. Het winterse, gezonde alternatief voor een zomers mojito!


Mijn give away loopt nog steeds. Klik hier voor dat bericht en laat een reactie achter.
Fijne avond! NelleKus

2 opmerkingen:

  1. Ohh lijkt me heerlijk!
    Binnen kort Naar AntWerpen;-)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laatst samen met Nelleke gedronken, het is inderdaad echt een aanrader!!!!Kus

    BeantwoordenVerwijderen