zondag 15 januari 2012

Muts

De winter is nog niet echt koud, maar toch had onze kleinste al maanden een muts aan die haar veel te groot was, hij zakte steeds over haar oogjes en draaide als zot.  Zodat de oorflappen over haar neusje zaten.
Met kerst kreeg ik deze mooie wol van mijn moeder en maakte een nieuwe muts, in hetzelfde 'vliegeniers'model maar nu met andere kleuren en 'abbel'tjes (lees: appeltjes) zoals Ravi zegt.



Mijn give away loopt nog steeds. Klik hier en laat een reactie achter!

3 opmerkingen:

  1. Ooh, zo mooi ! Echt schattig, dat mutske !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heb je dat mutsje ook van een patroontje van drops? Heb net een mutsje gemaakt van daar en de maten kloppen totaal niet, veel te klein. Heb je dat ook al eens gehad? Super muts!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Rokodik. Het patroon is van Drops, nr 16-13 De klep voor heb ik er zelf aan toegevoegd. Het was een beetje geklungel voor ik de goede maat vond. Uiteindelijk heb ik maar 6-9 maanden gebreid voor mijn dochter van 1,5 jaar!
      Succes! NelleKus

      Verwijderen