donderdag 12 januari 2012

Me-time

Alsmaar ben ik aan het breien, mijn hele familie loopt er warm bij. Nu voor 't eerst heb ik een vest voor mezelf gebreid. Het patroon en de wol haalde ik bij Drops
Ik dacht een project van lange duur te zijn begonnen, maar eigenlijk ging het verbazend snel.
De kraag was een kwestie van goed tellen (vaak uit moeten halen) Nu ben ik blij met het resultaat en draag het vest graag.




Wat ik wel jammer vond was dat het vest aan de voorkant trok zodat het 'open' ging staan, ook al was het niet te klein. Daarom heb ik het vest nu dichtgenaaid, het lijkt op een vest, maar is een trui.
Heeft iemand een tip om dit te verstevigen?


Je kunt nog steeds mee doen met mijn give away! Zie oudere berichten
Groetjes, NelleKus

3 opmerkingen:

  1. Ik heb geen tip... maar het is o zo mooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je vest ook heel mooi!

    Misschien help het door het een keer te wassen en het zo uit te hangen dat het vest nog iets ruimer wordt? Of anders nog meer knopen tussen de andere knopen naaien, die (ondanks dat er geen knoopsgaten voor zijn) toch dichtkunnen door de gebreide rand.

    Maar je kunt het ook zo laten, want zo is het prachtig.

    Groetjes, Cardianne

    BeantwoordenVerwijderen