woensdag 18 januari 2012

Little miss Twiggy

Op een stockverkoop in Antwerpen, tijdje geleden alweer, kocht ik leuke stoffen, vliegtuigen all over the place en jaren 60 dikke stof.
Daar maakte ik deze kleertjes van.
Is het niet net little miss Twiggy?



Wat ze vooral geweldig vinden: de zakjes om hun knuistjes is te doen!



Welke vind jij het mooist? Leuk vind ik het als je een reactie achterlaat.
Je kunt nog steeds meedingen naar mijn weggevertje. Klik hier en laat een reactie achter. (Volger worden MAG! vind ik leuk!)

PS: inmiddels zijn de jurkjes in de was geweest.... en kwamen er iet wat anders uit. De stof was namelijk wel wol.... dus gekrompen. Ravi's jurkje was te klein en die van de oudste past de jongste!!! Jammer!

Groetjes, NelleKus

3 opmerkingen:

  1. Oh wat zonde zeg! ik vind ze allebei echt superleuk, het rokje is ook lief! Heb je geen babymeisje in de buurt die de kleinste nog aan kan? (hint..mijn babymeisje heeft 74/80...maar dan zal het nog wel te klein zijn denk ik)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het is echt veranderd in een ieni-mini jurkje... dus wachten tot er een klein meisje ergens geboren wordt ( 't zijn hier zoveel jongetjes...) Jouw babymeisje past er jammer genoeg ook niet meer in... was wel leuk geweest!

      Verwijderen
  2. Heb hier nu al een hele stapel verkeerd gewassen truitjes... Die zijn nu voor de popjes! Echt balen!!!
    Het jurkje ziet er beeldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen