vrijdag 27 januari 2012

Ik recykleer

Tijdens mijn zwangerschap van Juno en Ravi droeg ik een wit bloesje met zilveren sterretjes.
Het zat niet echt lekker maar weg doen lukte ook niet.... juist, vanwege het leuke stofje.
Ik maakte er een zomers kleedje van...



Maar het verhaal gaat nog verder...
Laatst op ons kerstmarktje zag een vriendin het kleedje hangen. Zij werd wild enthousiast aangezien zij mijn kleren, tijdens haar pregnancy, had geleend en gedragen!
Haar dochter is al zes... de maat van het jurkje was 2 jaar...
Maar ze moest en zou erin passen.
Daarom maakte ik er een stukje tussen. En nu is het geen kleedje maar een zomersbloesje. Veel plezier ermee! NelleKus



2 opmerkingen:

  1. I am sure this аrticle has touched all the inteгnet people, its really
    really fastidious paragraph on building up nеw website.


    Μу website - twitter advertising cost
    My site ... twitter followers increase

    BeantwoordenVerwijderen