zondag 4 december 2011

Tasje

Al een hele tijd geleden kreeg ik van Else een knipje om zelf een tasje te maken. Zij maakt de mooiste tasjes, waarvan ik er al veel in gebruik heb. Zelf kon ik maar niet kiezen met welk stofje ik mijn portemonneetje zou maken. Uiteindelijk wist ik het: een Liberty stofje wat ik zelf watteerde.

Eerst even oefenen... de naden van de voering liepen scheef... (dus toch maar lijnen trekken) en de drukknoop deed ik verkeerd....



Nu voor 't echie...
In het zakje maakte ik kneepjes zodat het leuk bol staat en er meer ruimte is.





Met de rest van het lapje maakte ik dit kleine zakje, de drukknoopjes overtrok ik met de stof van de voering.



Mijn drukknopen zijn zo straf! Heel moeilijk open te maken, heeft iemand daar een tip voor? (ze zijn van Prym)

Ondertussen zitten ik te verzinnen wat de give away zal worden!
Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.

Fijne Sint!
NelleKus

2 opmerkingen:

  1. Leuk zo met die vouwtjes!
    En dat stofje is heerlijk!
    x
    else

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een reactie achter laten dat wil ik wel hoor, een leuke give awy wil ik helemaal....fantastisch.
    ik ben ook een kringloop fan.....
    groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen