donderdag 29 december 2011

GIVE AWAY!

Voila, de allereerste NelleKus give away!
Omdat de beurzen zo tof waren, de reacties zo enthousiast en mijn blog een jaar bestaat hou ik een give away!

Het was moeilijk kiezen, er was zoveel leuks om via de post te verzenden. Uiteindelijk is het thema 'button' geworden.

Ik heb vier verschillende setjes gemaakt.

Set 1 en 2 bestaat uit 2 paar haarelastiekjes en een broche.
Set 3 en 4 bestaat uit vier magneetjes en een broche.

Keuze 1
Keuze 2
Keuze 3
Keuze 4

Als het je leuk lijkt om dit te krijgen, laat dan een reactie achter en vertel me welke combinatie jij het mooiste vindt.

Je kunt reageren tot 31 januari 2012!! Dus zeg het voort...
Ik ben benieuwd!

Happy new years eve!
NelleKus

42 opmerkingen:

  1. Hey Nelleke, ik wens je een mooi en liefdevol 2012 toe samen met je gezinnetje! Ik doe zeker mee aan je give-away en ga voor keuze! Gr Lore

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moeilijk kiezen hoor, maar doe maar keuze 3 voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi liefje,
    Jammer dat mijn volg ding het niet doet, ga ik meteen opnieuw instellen!Wat een gezellig idee heb je weer bedacht, kiezen vind ik moeilijk:.......keuze 3.
    Kus Han

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke give-away! 2suskes doen graag mee en ga voor keuze 2. Nog even en dan kan mijn kleine meid (8 mnd) een staartje in haar haar, helemaal prachtig met zo'n mooi elastiekje!
    Dikke tut

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke give away. Ik doe graag mee voor setje 3 of 4.
    Vanavond zal ik nog een linkje op mijn site plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey daar,

    ik kreeg als geschenk bij de geboorte van mijn dochtertje Mille een superschattig muziek-uiltje en een über cute boxslingertje van Nellekus... Ben nu helemaal verkocht aan je spulletjes! Mijn Mille is geboren met lange bruine haartjes en dat vraagt gewoon om een staartje (bijna, nu is ze nog net iets te klein...)... Daarom graag setje 1 :)

    Fijn 2012!

    Groetjes,
    Joke Eeckhout

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke give away
    IK doe graag mee voor setje twee
    Ze zijn syuper en ik weet een leuk blond staartje waar zo'n stiekje prachtig in zal staan
    groet
    leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie spulletjes alweer! Ik heb van die elastiekjes gekocht op je thuisverkoop in Antwerpen - helaas zijn er al enkele zoek.
    Ik ga voor nummer 1.
    En ik wens je veel creatieve ideetjes in het nieuwe jaar.
    Gwendoline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk he, die give aways. Ik heb ook helemaal de smaak te pakken. Ik zal een link op mijn blog zetten. Ik ga voor keuze 4.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supertof, zal ook een link zetten op mijn lekkerbekkenblogje ;-)
    Ik vind de 4de wel tof!!!!

    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie give away ! Ik ben helemaal weg van setje 4. Die magneetjes zouden mooi staan op onze paal (midden in onze living), waar altijd vanalles en nog wat wordt opgehangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi allemaal! Ik doe graag mee en zal je weggever ook linken op mijn blog.
    Kiezen kan ik niet tussen zoveel moois. ALS ik win, mag jij kiezen in mijn plaats!
    ps: ik ga je ook volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. keuze 1 heel mooi, beetje vintage feel.

    happy 2012
    AmeliA

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo mooi, voor mij toch ook keuze 1 (of 2)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. zo'n leuke spulletjes!
    hier een grote voorkeur voor keuze 4, aangezien hier een grote olifanten "fan rondloopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo,

    Wat een leuke Give away en leuke blog. Ik word volger. Ik wil hier ook graag een kansje wagen om iets te winnen, ik ga voor keuze 3.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    http://koekjehaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een leuke site en wat een leuke give-away!
    je hebt er meteen een volgertje bij :o)
    Ik doe graag mee en goh ... setje 3 en setje 4 dragen beiden mijn voorkeur weg (ik ben namelijk een erg ongandige mama als het op staartjes-bij-dochter-maken aankomt lol)
    ik zet een linkje op mijn blog en ik heb trouwens zelf ook een give-away lopen, altijd welkom om eens te komen kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wauw , toffe spulletjes, ik doe mee ! setje 4 is mijn absolute favoriet, die olifanten zijn zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben toevallig op je leuke blog terecht gekomen (en volger geworden).
    Proficiat met je jaartje bloggen.
    Ik waag ook heel graag een kans, voor setje 2!
    http://yanem.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Nelleke,

    Moeilijk kiezen...
    Bij het zien van de eerste foto's (set 1 en 2) kreeg ik al allerlei kindjes in gedachten bij wie dat mooi in de vlechtjes zou passen!
    Als ik echt moet kiezen vind ik de kleuren van setje 1 het mooist.
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wauw wat een leuke give away. kom toevallig je blog tegen (ben meteen volger geworden)

    ik doe graag mee voor keuze 3 of 4 :D

    groetjes franca

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo'n toffe give-away ! Aangezien haarelastiekjes hier geen lang leven beschoren zijn, waag ik dus mijn kansje op één van de setjes magneetjes. Kiezen is supermoeilijk: setje 3 is minstens even mooi als dat setje 4 schattig is. Als het lot me gunstig is, laat ik de moeilijke keuze over jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een leuke giveaway, ik doe mee,ik kies voor setje 3 maar vind ze allemaal erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel erg leuke give-away! Ik doe ook graag mee... Kan niet kiezen tussen 2 en 4 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Superleuk! Ik vind ze allemaal mooi, als ik echt moet kiezen: 2 :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh ... de aardbei-rekkertjes!
    Net op tijd voor mijn dochter haar verjaardag?

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik ga zeker voor keuze 1, hopelijk kan ik haar overtuigen om haar rekkertjes nu wel in haar haar te laten

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wouw ! Zo mooi ! Ik doe niet alleen super graag mee voor keuze 1, ik wil ook graag weten hoe je dat gemaakt hebt ! Zou je me dit kunnen vertellen aub ? Je kan reageren op m'n blog: www.dansendedraden.blogspot.com of mailen naar het adres dat je op m'n blog terugvind. Ik apprecieer het ten zeerste !! Grtjs Hellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste Hellen, je mail adres liet error zien, ik hoop dat je hier het antwoord ook leest. De elastiekjes zijn gemaakt van een stofknoop. Die kun je in iedere naaiwinkel vinden. Je overtrekt deze met een tof stofje, is heel makkelijk en daarna een rekkertje erdoor en klaar! Succes!

      Verwijderen
  29. Leuke give-away. Ik ga voor keuze 1 en zet ook een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. OO zo'n leuke haarrekkertjes, ik zie mijn dochter er al mee rondlopen! Ik doe mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. keuze setje 1 vind ik echt super echt heel mooi gemaakt !!!

    Ik hou ook een give away op mijn blog als je zin hebt kom je maar eens langs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo,
    wat een leuk idee! Zoals je weet kwam ik bij toeval op je blog maar heb ik hem gemarkeerd; wat een leuk spullen maak jij!
    Ook hier zijn setje 1 en 2 weer helemaal leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik vind setje 3 en 4 om ter mooist! Ik doen dus graag mee!
    Veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik doe ook graag mee en kies voor keuze 1 of 3.
    Kwam toevallig op je blog terecht. Kzal direct eens lid worden si!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Joepie, nog net op tijd je blog ontdekt!

    Ik volg je en plaats met veel plezier een linkje op mijn blog!
    Succes ermee!
    x Nienke
    http://nienkemaakt.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohja, en moest ik winnen..kies ik voor nr 4 :)

      Verwijderen
  36. O super zeg! Ik doe voor nr 3 mee. proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. net je blog ontdekt! Ik wil ook graag meedingen voor setje 1. mooie spulletjes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. De laatste kans:-)
    Ik vind setje 1 super!

    BeantwoordenVerwijderen