vrijdag 11 november 2011

Verkoop!

Lieve mensen,

Komende twee weekends is het feest! Dan sta ik mijn NelleKus te verkopen!



Waar?

  • Zaterdag 12 november in Rotterdam, Vondelweg 87-89 van 10.00 uur tot 16.30 uur                           Op de studiedag van Hens over Kind in verleiding. Een echte aanrader!


  • Zaterdag 19 november in Antwerpen op de Geschenkenbeurs van de Wingerd, Rudolf Steinerschool Zwemdoklei 3, 2930 Brasschaat. Van 11.00 uur tot 19.00 uur
Dus wie nieuwsgierig is, kom een kijkje nemen!

Vest voor ons neefje, Zeno

Drops patroon

Mouwloos vestje, Drops patroon met Liberty knoopjes



Groetjes, NelleKus

7 opmerkingen:

  1. Hoi Nelleke, Wil je fotos maken van je verkoop in Antwerpen? Dat vind ik altijd zo leuk.
    Veel plezier en succes.
    x
    Else

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooie truitjes! misschien kom ik wel langs in antwerpen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha schat, ziet er prachtig uit, kus je man

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Nelleke, dat blauwe truitje is heel mooi en goede verkoop gehad?Toffe spulletjes heb je, groeten Lore

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, heb je een link naar het patroontje van het blauwe truitje?
    Groeten,
    Vink.

    www.flickr.com/vlijtigevink

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mag ik eens vragen waar je het patroontje van het blauwe giletje haalde? Ik vind het prachtig.
    Groeten,
    Vink.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. o wat ziet dat er allemaal schattig uit. heb je nog iets in de verkoop voor mijn cadeaula? groetjes trees

    BeantwoordenVerwijderen