zondag 27 november 2011

Atelier van de Sint

De avonden kleuren rood, de bomen zijn kaal, Sinterklaas is in het land. Juno geniet met volle teugen, echt begrijpen zal ze het nog niet doen. De schoen zetten, met wortel voor het paard, deed ze als een routinier!

In het atelier van de Sint is hard gewerkt.
Voor Ravi een poppenwiegje en voor Juno een strijkplank. Beide vond ik in de kringwinkel en heb ik opnieuw bekleed.
Daar zal flink mee gespeeld worden, hoop ik.





Groetjes, NelleKus

O ja, de markten waren een groot succes! En tof! Daarom komt er een give away aan. Dus hou mijn blog in de gaten!

3 opmerkingen:

  1. Oh donderdag zij Juno toen ze mijn strijk boutje zag, ik krijg een strijkplank van de Sint.
    Hoe kan ze dat nu weten?
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De wens is de vader van de gedachten? Wat grappig en bijzonder dat ze dat zei, van ons heeft ze het niet! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze vind ik zoo gaaf ....bij ons word er wat heen en weer gesjeesd met al die poppenwagens!!!

    BeantwoordenVerwijderen