zaterdag 8 januari 2011

Cocooning

Lieve lady's
(of zijn er ook mannen die mijn blog lezen? Maakt u kenbaar, hihi)

Al dagen is het zo een regenweer dat ik het heerlijk vind om op de bank lekker te breien, de babyslofjes worden allerzoetst.

Het heeft enkele maanden geduurd, sorry daarvoor, maar de bestelling is af! De communicatie met Amerika verliep wat stroef. Hier zijn de 12 vrolijke gele broches, die de lente met zich meenemen? (dat zou lekker zijn! maar daar is het nog echt iets te vroeg voor, al ben ik al wel weer klaar met de winter, jullie ook? Zon kom maar weer!)



Deze bestelling maakte ik voor een dame uit Gouda. Zij organiseert een 'schets-teken'-evenement in Gouda, dus alle creatievelingen en droedelaars onder ons haast u daarheen!
Je vindt alle informatie op:  sketchcrawlgouda.blogspot.com

Voor het nieuwe jaar wens ik iedereen een zoet jaar toe! Liefs Nelleke

Juno met kerst in haar feestjurk, 'n NelleKus van wol

2 opmerkingen:

  1. Hahaa, ik dacht mijn bestelling geheim te houden tot 15 mei! Maar ik heb net op Facebook een linkje naar deze blog geplaatst, dus dat gaat niet meer lukken. Geeft niks. Blij dat het toch nog gelukt is met de gele bloemetjes uit Amerika, "wat van ver kom is lekker" en het is echt heel leuk geworden. En nu eerst even tekenen inderdaad...
    Groetjes uit Gouda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Loes,

    Oeps, dat was mij niet duidelijk! Hoop dat het de pret niet mag drukken! Veel plezier met je evenement. Groeten, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen