woensdag 29 september 2010

A new baby-blog is born!

Wow, het is me gelukt. Het blijft een heel gepuzzel om zo'n blog in elkaar te frutselen. Ik heb nog een hoop vragen en er zal nog wel veel veranderen. Maar het is een begin, niet?

Al jaren opperen vriendinnen om mijn NelleKus te gaan verkopen. Twee weken geleden sprak ik mijn wens voor het eerst hardop uit. Et voila, mijn eerste opdracht heb ik binnen! Joepie!!
En daar hoort natuurlijk een heus blog bij. Dit is het resultaat.


De koude herfstdagen worden een stuk gezelliger met deze leuke kruikenzakken.

Heb zo veel leuke ideeen en plannen, dat ik er soms niet van kan slapen!


Mijn favoriet: Vrolijke muziek-uiltjes



Je kunt een berichtje achterlaten op mijn blog.
So watch out for NelleKus x


3 opmerkingen:

  1. Hoi lieverd, wat super tof zeg! Leuk dat je het toch hebt opgezet. Het ziet er super uit! Ik weet zeker dat het een daverend succes wordt!!!!!!
    Liefs Hannelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat leuk! En wat heb je al veel gemaakt! SUPER stoer dit, gaat zeker een groot succes worden... Heel veel plezier en succes met je eigenste winkeltje op internet!
    Liefs Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Nelleke, en breien kan ze ook al! Knap hoor! Ik heb trouwens dankzij deze leuke blog de link naar Noeks gevonden en nu hele leuke stofjes in huis. Ben kussenhoesjes aan het maken voor de bank. En ga er denk ik ook nog lampen mee maken maar op dat idee broed ik nog...
    Wat maak je een gave dingen. Ben nog nieuwsgieriger naar je huis en kinderkamer(s) geworden. Ik kom gezellig een keer met Hannelie naar Ravi (en Juno en je huisje) kijken!
    Liefs Evelien

    BeantwoordenVerwijderen